Lek. Katarzyna Borkowska-Paczuła

Założycielka Laura klinika urody, Lekarz medycyny estetycznej

Ukończyła kierunek lekarski na warszawskim uniwersytecie medycznym w 2015 roku.
Absolwentka studiów podyplomowych z medycyny estetycznej na warszawskim uniwersytecie medycznym.
Uczestnik licznych szkoleń i kursów z zakresu medycyny estetycznej. Nieustannie podnosi swoje kwalifikacje zawodowe.
specjalista Medycyny Rodzinnej

"Dzięki dobrodziejswom medycyny estetycznej jesteśmy w stanie zniwelować efekty starzenia sie organizmu i poprawić soją urodę. najważniejsze dla mnie jest, by  pacjenci po moich zabiegach czuli się i wygladali naturalnie"

Lek. Mateusz Paczuła
Specjalista Medycyny Rodzinnej, Obesitolog, Flebolog, USG

Ukończyłem  2017 rku Warszawski Uniersytet Medyczny na kierunku lekarskim.
W Laura klinika urody zajmuję się leczeniem otyłości, leczeniem zmienionych chorobowo żył, poradami internistycznymi i pediatrycznymi oraz wykonywaniem USG.

Otyłość jest chorobą, która nie tylko wpływa na nasz wygląd zewnętrzny, samopoczucie i to jak postrzegają nas inni. Otyłość jest początkiem cukrzycy, chorób serca, nadciśnienia tętniczego, jest początkiem niesprawności, czynnikiem zwiększającym ryzyko nowotworów...

Choć mało się o tym mówi, istnieją nowoczesne leki, które pomagają w walce z otyłością.

Pajączki naczyniowe i żylaki kończyn dolnych to nie tylko zmiany estetyczne, to wyraz przewlekłej niewydolności żylnej, która objawia się ciężkością nóg, ich bólem, skurczami..., a nieleczona może się skończyć owrzodzeniem podudzi.

Agata Wojciechowska

Stylistka fryzur

Od 18 lat POMAGA SWOIM KLIENTOM ODKRYĆ SIEBIE NA nowo, WYDOBYĆ CZASAMI ZAPOMIANE, PIĘKNO.
DO TEJ PORY USZCZĘŚLIWIAŁA WARSZAWSKIE KLIENTKI, GDZIE NAUCZYŁA SIĘ PROFESJONALNEGO CIĘCIA, WYSZUKANYCH KOLORYZACJI I CIEKAWYCH UPIĘĆ
PRYWATNIE JEST WULKANEM ENERGII, PRZEZ ŻYCIE PRZECHODZI Z UŚMIECHEM NA TWARZY,

Sama o sobie mówi "Mój nastrój zależy od tego, jak dobrze wyglądają Twoje włosy"

Godziny Otwarcia