Laura Klinika Urody

Badania lekarskie na broń

Jeżeli chcesz zacząć przygodę z bronią lub potrzebujesz kolejnego badania lekarskiego na broń to otrzymasz orzeczenie u w Laura Klinika Urody. Jestem lekarzem uprawnionym do badań lekarskich na broń. Przed wydaniem orzeczenia musisz przejść badanie u okulisty oraz psychiatry.

Pliki do pobrania:

Konsultacja okulistyczna

Konsultacja psychiatryczna

Badania kierowców

Jeżeli chcesz być kierowcą lub potrzebujesz przedłużenia terminowego prawa jazdy potrzebujesz badania lekarskiego kierowców wykonanego przez lekarza uprawnionego. Przeprowadzamy badania lekarskie kandydatów na kierowców oraz kierowców przedłużających terminowe prawo jazdy kategorii A, B oraz T. Przed badaniem wypełnij oświadczenie o stanie zdrowia.

Ultrasonografia

Ultrasonografia jest niezbędnym narzędziem współczesnej medycyny. Dzięki wykonaniu badania usg często można od razu postawić diagnozę. Wykonujemy USG tarczycy, USG jamy Brzusznej, USG żył kończyn dolnych, USg ślinianek USG, węzłów chłonnych, USG układu ruchu (mięśniowo-szkieletowego), USG tkanek miękkich, USG bioderek

Iniekcje dostawowe i okołostawowe, ultrasonografia interwencyjna

Wskazaniami do zastosowania tej terapii są zespoły bólowe stawów - najczęściej zmiany zwyrodnienie, zmiany przeciążeniowe czy choroby stawów takie jak reumatoidalne zapalenie stawów. Iniekcje dostawowe i okołostawowe wykonujemy preparatami. Na bazie kwasu hialuronowego, osocza bogatopłytkowego, kortykosteroidów czy komórek macierzystych. Dzięki tej terapii poprawia się ruchomość stawu i zmniejszą się dolegliwości bólowe.

Wykonujemy blokady kręgosłupa i nerwów obwodowych, które są opcją terapeutyczną w leczeniu bólu. Osocze bogatopłytkowe podane w miejsce uszkodzenia lub urazu może przyśpieszać regenerację uszkodzonej tkanki (mięśnie, ścięgna, stawy).

Porady internistyczne i pediatryczne, leczenie bólu

Konsultacje internistyczne i pediatrycznediagnostyka i leczenie między innymi:

- infekcje

- nadciśnienie tętnicze

- cukrzyca typu 2

- hipercholesterolemia

- astma

- pochp,

- niewydolności serca,

- niedokrwistość- choroby tarczycy

- dna moczanowa

- zwyrodnienia stawowowe

- alergie i inne zmiany skórne

- trądzik

-  zaburzenia depresyjne

- zaburzenia lękowe

- problemy ze snem.

- terapia antynikotynowa

- antykoncepcja awaryjna

- eradykacja h. pylori

- zakrzepica żył kończyn dolnych

- grzybica paznokci

Szczepienia dorosłych i dzieci

- kleszczowe zapalenie mózgu

- pneumokoki,

- meningokoki,

- błonica,

- krztusiec (również w ciąży),

- tężec,

- grypa (również w ciąży),

- hpv,

- hib,

- wzw a,

- wzw b,

- odra,

- świnka,

- różyczka

Leczenie bólu przewlekłego i nowotworowego oraz elementy opieki paliatywnej

- Leczenie silnymi lekami przeciwbólowymi (doustne, przezskórne, medyczna marihuana)

- inne w zależności od potrzeb pacjenta

Dostępność na miejscu szybkich testów: CRP, grypa, mononukleoza, angina (strep-test). Możliwość wystawiania zwolnień lekarskich oraz recept.

Realizujemy wizyty stacjonarne, wizyty domowe oraz teleporady.

Flebologia

Typowymi objawami przewlekłej niewydolności żył kończyn dolnych jest ból kończyn, uczucia zmęczenia nóg, obrzęki kończyn, skurcze łydek  świąd skóry oraz pajączki naczyniowe, żyły siatkowate i typowe żylaki. Ostatnim stadium niewydolności żylnej jest owrzodzenie żylne.

Zajmujemy się leczeniem pajączków naczyniowych, żył siatkowatych i żylaków kończyn dolnych metodą mikroskleroterapii oraz echoskleroterapii piankowej.

Przed leczeniem wykonujemy USG żył kończyn dolnych celem oceny rozległości zmian i kwalifikacji do leczenia.

Leczenie otyłości

Otyłość jest chorobą, która nie tylko wpływa na nasz wygląd zewnętrzny, samopoczucie i to jak postrzegają nas inni. Otyłość jest początkiem cukrzycy, chorób serca, nadciśnienia tętniczego, jest początkiem niesprawności, czynnikiem zwiększającym ryzyko nowotworów. Istnieją nowoczesne leki, które pomagają w walce z otyłością. dzięki dostępności leczenia farmakologicznego otyłości istnieje skuteczna alternatywa dla leczenia operacyjnego.

Wskazania do leczenia otyłości:

- BMI 30 i więcej

- BMI ≥ 27  i występowane co najmniej jednej z chorób: stan przedcukrzycowy, cukrzyca typu 2, zaburzenia lipidowe, nadciśnienie tętnicze, choroba sercowo-naczyniowa, niealkoholowa stłuszczeniowa choroba wątroby, zespół policystycznych jajników, zaburzenia płodności u kobiet, hipogonadyzm u mężczyzn, astma, zespół bezdechu sennego, zespół hipowentylacji, refluks żołądkowo-przełykowy, wysiłkowe nietrzymanie moczu, choroba zwyrodnieniowa stawów, depresja

Badania  niezbędne na pierwszą wizytę:

- Morfologia

- Glukoza na czczo

- Insulina na czczo

- Kreatynina

- AST, ALT - TSH, FT4

- Lipidogram

- Elektrolity ( sód i potas)

- Poziom testosteronu u pacjentów płci męskiej

Zadzwoń: +48 782 418 400 lub umów się online:

Usługi

Medycyna estetyczna

Wykonujemy zabiegi:

- przeciwzmarszczkowe toksyną botulinową

- wypełnianie ust kwasem hialuronowym (stosujemy znieczulenie stomatologiczne)

- wolumetrie twarzy.

- korekcję kwasem hialuronowym bruzd twarzy takich jak: bruzdy nosowo-wargowe,

brudkowo-wargowe.

- redukcje doliny łez

- wypełnienie kwasem hialuronowym okolicy skroni i policzków

- aminokwasową terapię zastępczą, preparatami do biorewitalizacji skóry oraz

polinukleotydy.

- mezoterapię igłową renomowanymi produktami

- głębokie peelingi medyczne.

- zabiegi z użyciem nici PDO

- osocze bogatopłytkowe

- usuwanie włókniaków

- leczenie blizn i bliznowców

Lipotransfer z komórkami macierzystymi

Zabieg polega na przesczepie własnej tkanki tłuszczowej, pobranej z powłok jamy brzusznej, okolicy ud, kolan lub tam gdzie mamy jego nadmiar. Po odpowiednim przygotowaniu i odwirowaniu poprawiamy owal twarzy, wygładzamy zmarszczki, wypełniamy dolinę łez, usta, blizny. Kolejnym etapem jest podanie komórek macierzystych wraz z osoczem w celu rewitalizacji. Komórki macierzyste wykorzystujemy również w trudno gojących się ranach. Tłuszcz jest naszą naturalną tkanką dzięki czemu nie wprowadzamy wypełniaczy spoza naszego organizmu. Efekty zabiegu utrzymują się 3-5 lat.